Ujemne doładowanie turbo, proszę o pomoc w analizie logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Łuks1805
    Classic
    • 2015
    • 4

    Ujemne doładowanie turbo, proszę o pomoc w analizie logów

    pawulon40, ostanio przez święta i okres urlopowo-feryjny spotów raczej nie było lub mizernie z frekwencją..

    Pewnie w lutym powrócimy do spotkań klubowych
  • lionen
    Classic
    • 2013
    • 9

    #2
    Ujemne doładowanie turbo, proszę o pomoc w analizie logów

    Cześć,

    Skoda octavia 1.9ASV.
    Opis przypadku:

    Na początku całej historii pojawiały się problemy z brakiem mocy. Stwierdzono zapieczenie się kierownic. Pojawił się błąd przeładowania. Turbina po regeneracji w polecanym na forum serwisie. Po wymianie okazało się, że ponownie zapala się kontrolka i mocy brakuje. Pojawiły się tym razem błedy:

    1. 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
    2. 17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109)
    3. 17964 ujemne doładowane turbiny prawdopodobnie
    4. 18027 Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground


    Po wykasowaniu błędów przez chwilę było dobrze. Następnie znowu pojawiła się kontrolka, która po pewnym czasie w trakcie jazdy sama zgasła. Od tej chwili wszystko działa. Proszę o analizę logów. Logi 003, 008, 011 dynamiczne. Proszę o jakieś podpowiedzi co dalej...

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Nic złego tu nie widać
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Doladowanie idealnie, przeplywomierz w normie.

        Te bledy wszystkie wyskakuja ciagle, czy byly przed demontazem turbiny ?? Wentylator kreci sie ?? Przekaznik swiec ten ostatni blad wskazal

        Zamieszczone przez lionen
        3. 17964 ujemne doładowane turbiny prawdopodobnie
        17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

        Ktos nie bardzo to sensownie chyba tlumaczy. Regulacja cisnienia doladowania. Zbyt niskie doladowanie ale to juz jest rozwiazane przy okazji regeneracji turbosprezarki.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • lionen
          Classic
          • 2013
          • 9

          #5
          Przed regeneracja było przeładowanie. Po regeneracji pojawiło sie niskie doładowanie Wentylatora nie słyszałem dawno..

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            No to teraz byl blad braku doladowania. Bledy skasowac i jezdzic. Z logow wyglada ze laduje bardzo ladnie i rowno.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • lionen
              Classic
              • 2013
              • 9

              #7
              dzieki za pomoc temat do zamkniecia

              Komentarz

              Pracuję...